Kamis, 07 Juli 2011

Surat Undangen

by  : Jusuf Sitepu
vok: Jusuf Sitepu&Ulina Br. Ginting 

(p): Lanai kepe surung o, turang janjinta ndube
      Bage kepeken dungna o, turang
      La kel surung ‘ku jadi 'bulangendu(perbulangen) Nande Ginting.

      Kirimken'du pagi, surat undangen tenahken aku
      G’lah reh aku ndungisa bas lakonndu
      Gelah reh pe pehaga kerjandu e.

(w): 'Bera lit kel pagi dalinta jumpa o, turang
       Aku pe lalap ateku jadi mesayang.
(p): O.. Lawes aku
       Lawes aku mbaba pusuhku si getem e.

(p): Lanai termorahi pengindoken ndube erbahan
      Bage kepeken dungna o, turang
      Perjumpanta si ku tangisi la kesirangen.

<interlude>

(w): 'Bera lit kel pagi dalinta jumpa o, turang
       Aku pe lalap ateku tedeh mesayang.
(p): Ula erkadiola
       Erkadiola lalit gunana Nande Ginting.

(p): La kel ku morahi kesirangen arihta ndube
      Bage kepeken dungna o, turang;
      Perjumpanta si ku tangisi la kesirangen.

P : Pria
W: Wanita

Tidak ada komentar:

Posting Komentar